Według raportu Instyturu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR sympatia Polaków do aut zasilanych gazem LPG stale rośnie. W 2019 roku zarejestrowano niemal 78 000 aut napędzanych propan-butan. Adekwatnie w tym samym roku zarejestrowano około 44 000 aut tzw. ekologicznych – czyli hybryd oraz aut elektrycznych.
Z czego wynika tak duża dysproporcja? Czynników może być wiele, z pewnością jednym z nich są ceny katalogowe aut „ekomobilnych”. Kolejnym aspektem zapewne będzie dostępność popularnego w naszym kraju LPG vs. słaba dostępność ładowarek do aut elektrycznych.
Hybrydy? To pośrednie rozwiązanie, które niektórym bardzo przypadło do gustu, a z tym jak wiadomo nie należy dyskutować – niemniej koszty paliwa w ruchu pozamiejskim są zbliżone z tym zasilanym samą benzyną.
Oczywiście każdy z nas znajdzie ZA i PRZECIW każdego rodzaju rozwiązaniom. Zachęcamy do dyskusji na ten temat.
Korzyści podatkowe w leasingu i wynajmie długoterminowym? Która z form finansowania będzie korzystniejsza pod względem fiskalnym? Na to pytanie próbuje...
Jak negocjować cenę samochodu z dealerem? W tym artykule postaramy się nieco rozjaśnić sytuację wszystkim tym, którzy mają w planach...
WLTP – CENY AUT Czasy wyższych cen w salonach – czyli o wpływie norm emisji spalin wg. WLTP (ang. Worldwide...
Dzień 18 maja 2023 r. stał się początkiem nowej ery w sektorze pożyczek i kredytów w Polsce. Wprowadzone zostały istotne...
Wynajem długoterminowy stał się popularnym sposobem finansowania samochodów zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Obecnie wiele osób rozważa wynajem...
Wyprzedaż rocznika w salonach to dla wielu osób długo wyczekiwane wydarzenie. Dodatkowe rabaty przyciągają niezdecydowanych klientów. Co powinniśmy wiedzieć, szukając...
Cesja leasingu – jak zmienić właściciela przez przejęcie umowy leasingowej? Cesja leasingu staje się coraz bardziej popularna, zwłaszcza w obliczu...