Według raportu Instyturu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR sympatia Polaków do aut zasilanych gazem LPG stale rośnie. W 2019 roku zarejestrowano niemal 78 000 aut napędzanych propan-butan. Adekwatnie w tym samym roku zarejestrowano około 44 000 aut tzw. ekologicznych – czyli hybryd oraz aut elektrycznych.
Z czego wynika tak duża dysproporcja? Czynników może być wiele, z pewnością jednym z nich są ceny katalogowe aut „ekomobilnych”. Kolejnym aspektem zapewne będzie dostępność popularnego w naszym kraju LPG vs. słaba dostępność ładowarek do aut elektrycznych.
Hybrydy? To pośrednie rozwiązanie, które niektórym bardzo przypadło do gustu, a z tym jak wiadomo nie należy dyskutować – niemniej koszty paliwa w ruchu pozamiejskim są zbliżone z tym zasilanym samą benzyną.
Oczywiście każdy z nas znajdzie ZA i PRZECIW każdego rodzaju rozwiązaniom. Zachęcamy do dyskusji na ten temat.
leasing czy wynajem długoterminowy? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytania zadają sobie niemal wszyscy przedsiębiorcy, którzy z zaniepokojeniem i obawą...
Wakacje kredytowe na samochód W tym artykule dowiesz się, czy możliwe jest zawieszenie spłat raty kredytu (tzw. wakacje kredytowe) wziętego...
TANI LEASING – CZYLI JAKI? Prowadzisz działalność i w końcu nadszedł czas by zakupić wymarzone auto na firmę. Twoja decyzja...
IMPORT SAMOCHODÓW Z USA Nie od dziś wiadomo, że Polacy chętnie wybierają auta z importu. Dotyczy to zarówno samochodów pochodzących...
W tym artykule dowiesz się na czym polega leasing z wysokim wykupem i kiedy takie rozwiązanie ma sens. Dowiesz się...
Z tego artykułu dowiesz się jak ograniczenia w produkcji nowych samochodów wpłyną na rynek motoryzacyjny w przyszłości. Jakie będą konsekwencje...
Dziękujemy za wpisanie się na listę odbiorców newslettera motoklubu